Effektivitet

Tänk va effektiv man kan va ibland! Ibland får man till det. Jag har: haft introduktion på Vetenskapliga forskningsmetoder, gått en sväng på Ikea med Maria, fixat klart outfiten till helgens bröllopsfest, pluggat, storhandlat, lagat matlådor och tränat. Och ändå har jag tid att sitta här i soffan och slöa :) Konstigt att man vissa dagar stressar ihjäl sig fast man bara har typ två saker man ska hinna med, och andra dagar hinner med hur mycket som helst utan att ens tänka.

Nu ska jag tända några av alla ljus jag köpte på Ikea idag och göra iordning lite kvällsfika tills Petter kommer hem. Imorgon blir en lång dag i skolan som avslutas med en dejt med Karin!:) 

Saknar er också Lidströms! Ni fattas oss. 
Sov gott!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits