26 september

Då var det den 26 september igen för den 20 gången i mitt liv. Tentan är skriven och nu väntar jobb på Stadium hela helgen. Vågar inte säga hur det gick men det kändes bra. Nu känner jag mig helt uttömd. Hade inte varit fel med några dagar ledigt för att ladda upp till nästa vecka.

Har ätit lunch med mamma idag och bjudit över Anton och Kate på fika, frukt med chokladdipp & kaffe. Fick ett par riktigt bra pistskidor av Petter, Nordica Olympia. Längtar tills jag ska få åka på dom. Så nu äger jag alltså två par skidor... bortskämt ;) Vi funderar på att åka nån stanns över nyår. Frågan är.. Åre eller Alperna? Det är väl inte de bästa förhållandena över nyår men det är störst sannorlikhet att jag kan vara ledig då och då gäller det att passa på.

Imorgon efter jobbet kommer mamma, pappa, Lina, Monica, Hans-Åke, Anton, Edvin och Viktor hit. Ett litet 20 års-"familjekalas" är det tänkt. Borde verkligen ta och lägga mig nu... är trött men samtidigt helt uppe i varv. Tentan och jobbet snurrar i huvudet. Det blir nog en rush imorgon, helgen efter lön. Länge sen jag stod i kassan nu.

Har kollat på film och ätit godis ikväll. Är äckelmätt. Var nere på stan en sväng också och köpte en cool klänning till Max och Liselotts bröllop nästa helg! Ska bli roligt att gå på bröllop.. kommer nog upplevas på ett lite annorlunda sätt när man själv varit med om det.

Oj vad törstig jag är.. nu ska jag dricka VATTEN (det betyder att jag kommer vara tvungen att springa upp på toa i natt eller tidigt imorgon bitti... varför blir jag alltid så törstig på kvällen trots att jag dricker massor under dagen).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits