Vila

Nu sitter jag här med min onda häl och känner mig lite besviken på att jag måste ställa in dagens tänkta Core pass men med tanke på att jag börjar ana en liten förkylning också finns det inget annat att göra än att vila. Det onda från hälen har börjat sprida sig till benhinnan och jag var tvungen att ta av mig mina jeans så fort jag kom hem för att mudden trycker på hälen och smalbenet. Känns inte bra! På fredag (då jag är hemma och har tid) ringer jag sjukgymnasten.

Idag har det redovisningar hela dagen nonstop. Vi var sista gruppen och kände oss riktigt sega i huvudet, men det gick bra förutom att diskussionerna på slutet drog iväg åt alla möjliga oseriösa håll. Haha. Rolig tågresa hem. Trötta och fnittriga. Tror att spänningarna släpper mer eller mindre för alla när redovisningarna är klara. 

Ska träffa Hannah på Sylvia ikväll! Mysigt. Nu ska det fixas iordning för middag... 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits