Frukostmys

Jag som för senast en vecka sen pratat om att jag aldrig blir sjuk och att det var såå länge sen jag var sjuk senast. Nu tar jag tillbaka det. Är hes och snorig och kan inte rå för att jag tycker lite synd om mig själv. Det kryper i kroppen. Alla är ute och springer eller promenerar i det fina vädret. Alla utom jag. Samtidigt är jag glad och lättad över att jag inte var så här hes (Petter tycker att jag låter som Ysma i Kejsarens nya stil) i förrgår då vi hade redovisningar hela dagen... och tur i oturen är det väl också att jag tajmar in förkylning och hälont på samma gång då jag ändå måste vila och ta det lugnt. Två flugor i en smäll :)

Både jag och Petter hade ledig morgon/förmiddag idag så vi har varit på Bolinder Munktell Hotell och ätit frukost... supermysigt!! Tända ljus och morgonsol utanför fönstren. Det är så mycket värt att prioritera lite egen tid ibland och bara sitta ner och prata.   

Nu ska jag skriva så många kvantitativa frågor som jag kan komma på till vår enkätstudie om sömn, och efter lunch ska jag gå och klippa mig! Äntligen!!

Trevlig helg!!

Kommentarer:
Postat av: karin

Bolinder-frukost slår det mesta ;)

2008-10-17 @ 14:38:36
Postat av: Malin

Karin - jaa tänk om det vore så uppdukat och fint här hemma när man vaknade :)

2008-10-18 @ 08:01:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits