Underbara sömn

Skulle ju försöka sova en stund igår efter lunch.. och det gjorde jag.. i fyra timmar!! Var helt snurrig när jag vaknade och hade inget tidsperspektiv alls. Har fortfarande svårt o komma ihåg om det var igår eller i förrgår jag var i skolan sist (det var igår). Skönt att ta igen några förlorade sömntimmar var det iaf! 

Idag har jag varit ledig.. och jag fattar inte vart dagen har tagit vägen!! Gick upp vid sju med Petter och åt frukost. Tränade, handlade mat & apoteketgrejer och gjorde lunch. Träffade Simon på Sylvia. Städade. Var på Edvins 15 års kalas. Har inte hunnit läsa på något inför föreläsningen imorgon men jag får ta igen det på eftermiddagen imorgon! Har ingen aning om hur lång dagen blir imorgon.. kan bli en evighetsdag om man har otur. Arbetet ska göras helt klart iaf och är vi lika effektiva som vi varit tidigare blir det nog inga problem! Sen är det helg! Gött! 

Fick precis ett ryck och gjorde en ordentlig rengöring av badrummet. Det äckligaste som finns är när det börjar gro igen!!! Borde kanske göra en lika ingående rengöring av köket men jag ooorkar inte...

Nu ska jag dricka en kopp te och försöka slita Petter från datorn! Sov gott!

Kommentarer:
Postat av: Lina

oh ja, det känns gött. fast samtidigt tråkigt, min klass är underbar, så det är med blandade känslor. får hoppa fram till dem som går en termin före oss, så det känns lite surt att alltid behöva vara ny. det är klar att vi ska ses! vill se hur ni har det i lägenheten också! ringer så snart vi är påväg upp. kramas!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits