Tempo

Allt går i ett känns det som. Tiden går fort när man har mycket att göra. Långa dagar i skolan med mycket att göra, när man kommer hem ska det lagas mat och fixas, sen springer jag iväg till träningen och sen är det dags att lägga sig! Imorgon ska vi sammanställa svaren på våran enkät i SPSS. Det tar nog ett tag.. men det får det göra för vi har räknat med sovmorgon på fredag :) Då ska allt bli klart, och på kvällen ska vi ut och äta i Västerås med klassen. Trevligt. Kan vara roligt att göra nånting annat än åka tåg, plugga och micra matlådor tillsammans även om det är väldigt trevligt det med :)

Chefen hade skrivit upp mig på fel helg. Så det blir jobb både den här helgen (dock bara en dag) och nästa helg. På söndag är det ledigt och då blir det storstädning! Vet inte när jag ska hinna rensa garderoben, dammsuga, städa, sortera papper, städa toaletten, tvätta... och allt annat. Egentligen gillar jag inte att man stressar upp sig på söndagar. Söndag = vila har jag lärt mig. Då ska man gå i kyrkan, äta söndagslunch & gå en lång promenad. 

Sitter och väntar på att Petter ska komma hem. Den här veckan har jag somnat när han kommit hem, och han vaknat när jag har gått iväg till tåget på morgonen. Nu ska jag hålla mig vaken!!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits