Rosa bandet & Champion

Idag var jag inne på Stadium och gav mitt bidrag till Rosa bandet genom den klassiska rosa rosetten och Champions snygga rosa vattenflaska! Bra initiativ av Champion tycker jag med rosa bandet sportbags, vattenflaskor, sportbh och t-shirts! 

 Jag förnyade mitt träningskort idag, vilket inte blev så dyrt som jag hade trott. Behövde bara betala mellanskillnaden. Så nu har jag trippelkort fram till den sista juli! Den här veckan blir en utmanande och varierande träningsvecka. Allt från Ki balans till Spinning - intensiv. Håller på och laddar ipoden, som även den är rosa, med massa musik peppmusik!!

Första skoldagen den här veckan är avklarad. Skönt. På onsdag ska vi redovisa vårt arbete och granska ett annat arbete som också handlar om sömn. Det här med forskning och olika metoder är inte så tråkigt som man kan tro! Det ska bli spännande att sammanfatta undersökningen sen när den är klar och se hur ungdomar & studenters sömnvanor egentligen ser ut. Ska bli kul också att höra de andra gruppernas redovisningar... tror att det kommer handla om stress och tobaksvanor. 

Ikväll är det Toppform med Blossom på tv. Hon är inspirerande!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits