Pannkaksdag

Idag har vi i "nötknäckargänget", grupp 5, varit otroligt effektiva :) därför kommer vi att få en efterlängtad sovmorgon imorgon! Första gången hittils på terminen som vi inte tar 8:50 tåget! Hoppas på några timmar effektivt arbete igen och sen ska jag gå en runda på stan innan vi ska äta middag med klassen. Trots att man är i Västerås varje dag har jag inte sett något annat än vägen från tågstationen till högskolan, så det är väl på tiden kanske.

När jag kom hem luktade det nygräddade pannkakor i hela lägenheten = pannkaksdaaag!! Vi åt pannkakor med hallon, banan, melon och keso! :) Inte det ultimata målet innan man ska köra pilates (sätter sig som en riktig klump i magen) men riktigt gott! Bra tradition tycker jag!

Ikväll är det filmkväll. Sa jag att jag har sovmorgon imorrn?:)
Trevlig helg!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits