Ond häl

Har haft lite problem med min häl i veckan. I tisdags fick jag ont när jag gick till tågstationen i Västerås. Skyllde på dåliga skor och tänkte inte mer på det. I onsdags gjorde det ont efter träningen (löpning & styrka) och i torsdags kunde jag knappt gå hem från jobbet trots att jag hade mina skönaste asics skor. Igår var jag så dum att jag sprang längre än vad jag brukar. Idag får jag skylla mig själv att hälen är svullen och ond mot mig... gjorde t.om. ont när jag körde bil och tryckte på gasen! Så nu känner jag lite smått panik över hur långvarigt det här kommer att bli. Är det en inflamation kan det ta lång tid! Fick ett tips om att kolla upp det hos en idrottsläkare... men vart hittar man en sån? Fick också tips om att tejpa hälen så det har jag gjort nu. Det + värme och voltaren är min kur. Blir ett klippkort på spinning tills vidare.

Ikväll är jag ensam hemma. Ska försöka pyssla lite med tack-korten. Har precis varit hemma hos Widholms och blivit bjudna på middag - jättemysigt!  Nu är Petter är i kyrkan och spelar. Jag har verkligen varit dålig på att gå i kyrkan den här hösten. Är så trött på kvällarna att jag inte orkar. Tur att Gud bor i hjärtat och inte i kyrkan. Imorgonbitti blir det förmiddagsgudstjänst iaf och det ser jag fram emot! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer:
Postat av: lovisa

hej malin:)

hur är det?

tentan gick inte så bra som jag hade hoppats men jag hoppas de blev ett g iaf,orkar inte pluggandet.går det bra för dig på skolan?

ha de bra/kram

2008-10-11 @ 16:30:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits