Nästan helg

Idag har jag varit i Västerås och träffat min "nya grupp" inför nästa grupparbete. Känns jättebra. Vi ska skriva om sömn och sen göra en kvantitativ och en kvalitativ undersökning på studenters (mellan 20 och 30 år) sömnvanor och hur dom anser att det påverkar deras studier. Vi blev klara jättetidigt så jag hann med ett tidigt tåg hem och sen åt jag och Petter lunch på Tingsgården tillsammans. Nu har jag precis varit och tränat och borde sätta igång och plugga... men det är så svårt att komma igång! Ska skriva 2 sidor om mig själv till en studieteknikskurs. Sen har jag en del annat att göra också men det skjuter jag på tills imorgon. Ajaj. Både jag och Petter ska vara hemma och jobba/plugga imorgon så vi får sovmorgon!! Det är nästan helg nu med andra ord :) Det gäller att vara diciplinerad imorgon bara så att man får något gjort. Ska hem till mamma och pappa och äta middag i eftermiddag, och hämta lite bröd. Har inte orkat baka på hela veckan så det har blivit en vecka utan bröd. Jag som älskar mackor... svåra dagar ;) Sen ska vi hem till Anton och kvällsfika och titta på hans nya fina kakel! Adjöken.

Kommentarer:
Postat av: lina

hej vännen! vi kommer till storstan 30/10-2/11!! se till o vara hemma då så vi kan ses! kramkram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits