Lugnet efter stormen

Efter en jättejobbig kväll igår (arbetet tog 3 timmar och inte 1 timme vilket jag hade trott), trodde att jag skulle bryta ihop. Det var riktigt tungt att gå upp imorse! Nu känns saker och ting lite bättre. Grupparbetet idag gick superbra och vi blev klara vid 10:30 istället för 16:00 som vi hade planerat! Underbart! Effektivitet är värt guld. Imorgon och på fredag är vi lediga. Planerna för eftermiddagen är att mysa i soffan och kolla på film, gå och träna och ta en lång dusch. Sen ska jag sova läänge imorgonbitti och ha en mysig egen dag. På fredagkväll ska jag och pappa kolla på film och göra fruktsallad! Det ser jag fram emot! Nu ska jag bädda iordning i soffan och hoppas att jag kan sova en stund...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits