Helgkänsla

Idag har vi grupparbete hemma i Eskilstuna, vilket betyder att jag har sovmorgon. Gick upp tidigt i alla fall och åt frukost med Petter. Han var riktigt trött. Anton ringde i natt och hade fått problem med bilen, så han åkte iväg i regnet/haglet och hjälpte honom och kom inte hem förren jättesent. Nu har han åkt iväg i alla fall och jag sitter här och dricker upp det sista i temuggen.

Ska jobba med att förbereda en fokusgruppsintervju idag som ska handla om . . . (haha okejdå det är hemligt!) . . .Ska jobba fram till lunch och sen ska jag ut och äta med mamma! I eftermiddag blir det spinning 70 min och sen hem och städa och fixa för Idolkväll med våra vänner ikväll :) Aron och Lina är i Eskilstuna och hälsar på så det ska bli superkul att ses!! 

Igår när jag tränade styrketräning lyssnade jag på Serena Williams (Nike) intervallpass på ipoden och blev så sugen på springa!! Är ju anmäld till både Tjejmilen och Stockholm halvmarathon så benen längtar verkligen ut nu! Men jag håller mig till spinning i vinter. Hälen måste få bli bra.

Jobbar hela helgen på Stadium. Hade varit skönt att få vara lite ledig men lite extra pengar är inte fel heller. Ska göra mitt bästa för att behålla helgkänslan i alla fall. Trevlig helg på er allihop!!

Kommentarer:
Postat av: Maria

Men Malin... här försöker vi vara hemlighetsfulla med vårat ämne och så skriver du det på internet helt offentligt så precis vem som helst kan läsa. Säg INTE det till Perra! ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits