Bröllop & kanelbullar

Har precis kommit hem från skolan. Fick mycket gjort idag. Som jag skrev tidigare håller vi på med en undersökningar och en rapport om sömn, skoj. Ikväll ska jag jobba med olika begrepp inom den folkhälsovetenskapliga forksningsmetodiken... visst låter det kul?:P Först ska jag ha en lång (och viktig) paus för att få lite ork.

I lördags var vi nere i Motala på bröllop mellan Liselotte & Max. Petter fotade och jag agerade "assistent" :) Det blev vackra bilder på ett vackert brudpar! Massa glädje och kärlek! Efter vigseln gjorde sig kanelbullens dag påmind genom en liten bullfest i stadsparken. Jag (och framförallt) Petter åt och var glada :) På kvällen var det middag och fest. Härlig dag. Kom inte hem förns sent.

Kanske skulle ta en liten tupplur på soffan. Måste få energi till att städa, plugga och laga mat. Hej och hå.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits