Julpynt nr 2 införskaffat!

Vi har varit riktigt duktiga idag! Analyserat, skrivit bakgrund, metod och resultat. Vi har satsat på att bli klara med arbetet tills på fredag (måste vara inne senast måndag) och som det känns nu blir det nog inga problem. Petter har börjat på sitt nya jobb nu, ett projekt som heter "Livslunken" samtidigt som han som vanligt har en massa bollar i luften! Vi har fullt upp helt enkelt.  

Sitter i soffan, nyäten, och laddar inför pulspasset ikväll. Det är så kul!! När jag kommer hem är det film och kvällsfika. Sen sova. Imorgon ska jag träna på Forever. Har en gratisvecka som jag ska utnyttja. Ska följa med mamma på "Funktionell träning". Spännande :) 

Köpte en julstjärna på väg hem från skolan idag. En jättefin från Indiska! Nu har vi både adventsljusstake (sån med levande ljus) och julstjärna. Jag VET att det är tidigt men jag kunde inte låta bli, trots att jag blev irriterad igår för att de hängde upp julbelysningen i stan reeedan! Tror att jag längtar lite extra mycket efter julen i år. Då kommer jag att vara ledig (förutom hemtentan), umgås med de jag tycker om, äta god mat och åka skidor! Dessutom kommer lägenheten att vara lite mysigare än vanligt med tända ljus och julpynt. 
 
Snart ska jag ut i regnet, burr, jag gillar inte regn.


Senare:
Tjejen som satt bredvid mig på spinningen hade exakt likadana kläder som mig. Likadana svarta adidasbyxor, vita linne och rosa sport bh... what?? Haha!



Kommentarer:
Postat av: masja

hej malin. hoppas du mår kalas.. ja saknar dej.

2008-11-12 @ 21:49:52
Postat av: karro

hej malin:) kul med julpynt! jag vill också, jag är så himla peppad! kanske kan få lite tips på var man kan hitta schyssta grejer;) du är ju redan igång med allt sådant menar jag:) kram!

2008-11-13 @ 21:29:43
Postat av: Lina

ja, jag önskar också att jag bodde närmre. tänker på er också. föreslog helgen tredje advent, 19-21 dec. vi ska spela i min gamla församling på söndagen, vore skoj o göra något sånt med er igen. så jag tänkte att det var en lämplig helg om ni vill. bra o boka in i tid, så alla vet o kan planera efter det. hur har ni det då? kramkram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits