Längtar efter SPA!!!

Är glad att helgen är slut och att en ny vecka är igång. Samtidigt längtar jag redan efter nästa helg då syster kommer och hälsar på och jag kommer att vara helt ledig! Vi ska planera våran spa helg om 3 veckor.

"Behandlande massage - löser upp muskelspänningar och ökar cirkulationen till dina muskler. Massören inriktar massagen utifrån var du har ont, avgör sedan vad du behöver för behandling. Muskeltöjningar, muskelstretch och ev. träningsråd får du med dig."

"Uppfräschande ansiktskur som ger Dig renare och friskare hud. I kuren ingår en rengöring, mask och ansiktsmassage."

"Kryp ner i ett väldoftande, lindrande och närande kurbad. En härligt avkopplande stund."

Låter inte det hur bra som helst!!? Det + hotellfrukostar, långa promenader, bubbelpool och bastu ska jag och Lina ägna oss åt en hel helg!! Ooooh, jag längtar!! Helt klart värt lite pengar på hösten när man är som tröttast. Är verkligen helt sjukt trött nu, som om all luft har gått ur mig. Det är ingen nyhet, för jag blir så här varje höst. Så där så att jag bara vill sova... hela tiden.

Kommentarer:
Postat av: Lina

vart ska ni åka?

Postat av: karin

Oh, så skönt Malin! Det är du värd många gånger om!!!



2008-11-03 @ 16:37:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits