Lista

Länge sen jag var så här stressad. Det är många bollar som ska hållas i luften samtidigt och mycket man ska komma ihåg vilket är roligt så länge man känner att man har kontroll. Jag tror att jag har kontroll, men har samtidigt en lite oroande känsla i kroppen. Börjar bli dags för en lista. 

Fixa ID
Ringa Stadium och kolla jobbtider för helgen
Fixa kompletteringar på grupparbete
Instruktörsträff på F&S
Träffa PT på Forever
Plugga!!!
Skriva tenta
Jobba
Träna
Fixa matlåda
Fixa cykellyset
Bjuda mormor & morfar på adventsfika, mysigt :)

Det har varit riktigt skönt med en lång helg. Vi har bubblat, bastat, fått massage, gått promenad och druckit glögg. Mysigt!! På väg till Örebro för att hämta upp Lina var jag typ 1 meter ifrån att krocka. Bilen framför mig på motorvägen körde in i räcket och började slira fram och tillbaka på vägen och jag fick bromsa så hårt jag kunde. Halt och läskigt. Det gick bra som tur var! Blev lite chockad bara och ringde pappa (man ringer alltid pappa när det strular) med gråten i halsen. 

Idag har vi fikat med klassen och gått igenom vad vi ska kunna på tentan på fredag. Det kändes som när man var liten och hade med sig ett ljus som stod på bänken medan fröken läste julevangelium och bjöd på pepparkakor :) Inte riktigt så mysigt kanske... drack kaffe och gick igenom krångliga begrepp... men ändå, jag tycker om min klass!

Nu ska jag iväg och använda höger hjärnhalva en stund.... spinning puls... och sen gå tillbaka till vänster hjärnhalva och fortsätta plugga! Puh.

Trevlig kväll!

Kommentarer:
Postat av: karin

saknar dej!



du har fullt upp hör jag men vad roligt att ni hade så mysigt på spa:t! lust att ses en stund i veckan?



puss och kram



2008-11-26 @ 17:46:55
Postat av: Malin

Karin! Jag vill jättegärna ses :) Hur har du det på fredag eftermiddag eller kväll? Kram!!

2008-11-26 @ 18:32:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits