Fredagskänslor

Har precis varit och ätit supergod sushi med mamma. Snart ska jag sätta mig i bilen mot Örebro. Ska bli så skönt att komma iväg lite. Saker och ting går i ett. 

Nu är jag medlem på både F&S och Forever. Grymt onödigt, jag vet, men oj så kul!!! Jag utnyttjar det bästa av båda ställena kan man säga :) Nästa vecka ska jag på information om att bli gyminstruktör på F&S... spännande. Får se om det går att pressa in nånstans i ens redan ganska fullproppade veckor.

Nästa helg kommer mormor och morfar ner till Eskilstuna. Jobbar på Stadium hela helgen men ska bjuda på lite kvällsfika på första advent i alla fall. Mysigt. 

Nej... nu ska jag åka! Kommer att sakna min älskade MAN massor. 
Trevlig helg!!

Kommentarer:
Postat av: karin

tack gör fikat på tingsgården igår malin. du gjorde min dag helt klart :)



hoppas du och lina får det så skönt nu när ni åker bort och se till att verkligen njuta till fullo!!!



puss och kram

2008-11-21 @ 17:09:24
Postat av: Amélie

Tavla från IKEA säljes:





http://amelieec.blogg.se/2008/november/tavla-pjatteryd-fran-ikea.html

2008-11-22 @ 13:12:31
URL: http://amelieec.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits