När man inte kan sova...

... för att man tänker för mycket måste man gå upp och göra nåt annat en stund.

Om fyra veckor var det ett år sen vi tog studenten. Det har gått både snabbt och långsamt. Saknar det lite faktiskt. Trodde aldrig jag skulle göra det.. men det gör jag. Eller, inte allt. Men jag saknar att träna på håltimmarna, sitta länge i matsalen med Julia, dricka kaffe vid ån, slöa på "nutida konst"... och skratta åt alla roliga situationer man hamnade i :) Det var så skönt att bara ha nån att hänga med jämt! Nån att diskutera alla ens konstiga tankar med. Sen så saknar jag musikalgruppen, Wayneshäng och flummiga danslektioner. Oj va nostalgisk man kan bli så här på kvällen.

Nu har jag målat klart nästan alla lister i lägenheten. Börjar få lite "hemmakänsla" när jag är där. Idag kom Secondhand och hämtade en fotölj och en klädhängare som vi inte ville ha. Rätt smidigt måste jag säga. På tal om Secondhand ska jag och Julia på Design utställning där på fredagkväll, efter en fika på Sylvia. Det blir schysst. Behöver lite Julia-tid.

Får se om jag somnar nu! God natt!


Kommentarer:
Postat av: Hannah

saknar dig så grymt mkt sweetie när jag tittar på alla bilderna! hoppas du mår bra :D

2008-05-06 @ 17:46:38
Postat av: julia

Det var en rätt härlig tid trots allt, den där skolan :P Iallfall den sköna delen :D med fika och flum! Härligt härligt! Godnattkram!

2008-05-06 @ 22:03:09
Postat av: lina

vi ska på bröllop i helgen, annars hade det vart kanon. kommer tillbaka tisdag. kan du i veckan?

2008-05-07 @ 21:36:46
Postat av: lovisa

miss you.... måste va kul o trixa me lägenheten,ska snart börja packa ner min för snart flyttar ja t ö-sund
/kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaM

2008-05-09 @ 17:33:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits