Kick

image316Den här morgonen har jag cyklat in till stan, styrketränat, sprungit och cyklat hem igen! Dvs. cyklat 2 mil och sprungit 5 km.. jag är nöjd och glad=) känns tok bra i kroppen nu efter en lång skön dusch! Ännu mer härligt känns det med så fint väder ute! Nåt jag däremot har saknat ganska länge nu är att kunna lyssna på musik medan jag tränar... så snart ska jag och Petter åka in till stan och köpa en ipod åt mig! Jippi=) En rosa tror jag det blir!
Igårkväll sprang jag och Karin en runda runt Vilsta och bubblade på Bolinder (Karins jobb).. jätteskönt! Känner mig alldeles sprallig i kroppen=)

Kommentarer:
Postat av: Petter

Kul malin

Postat av: Karin

Så rosa och snygg den var!
Är inte alls avundsjuk :-)
Puss

2008-05-18 @ 19:11:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits