Fröken Duktig

image318Behöver jobba på att inte ta allt så seriöst hela tiden. Duktighetssyndromet tar över ibland. Måste inse att man bara är människa och att det är omöjligt att göra ALLT perfekt jämt. Vad jag önskar att jag skulle bli bättre på att bara rycka på axlarna ibland och inte haka upp mig för mycket på det jag gör fel eller inte tillräckligt bra. 

Jag vill sluta vara så mycket tävlingsmänniska, för allt är inte en tävling. Jag vill bli bättre på att bara vara. Inte jämföra mig och inte alltid ha så sjukt höga krav på mig själv. Jag vill kunna misslyckas och sen lämna det bakom mig. Lyckas och känna att jag är bra som jag är!

Ikväll blir det Sundbyholm och sen Sylvia. Jag ska bara vara.

(Rolig bild från förra året. Ser "överlycklig" ut på väg till skolan)

Kommentarer:
Postat av: Julia

Haha! Vi var väll aldrig bittra när vi skulle till skolan!? :P

2008-05-30 @ 18:02:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits