Flunsan?

Så trött som jag är idag var verkligen länge sen! Vet inte när jag somnade på soffan sist. Tog en långpromenad imorse och när jag kom in kände jag mig helt utslagen. Frusen och ont i kroppen. Kröp upp i soffan med mitt tecke och bara låg där lääänge tills jag somnade. Kände mig som en litet barn.

Vaknade av att Petter ringde. Han och Anton har fixat med min bil idag. Dom är ju guld! MEN bilen stannade igen!! Den här gången ute på motorvägen och jag tyckte så synd om dom. Pappa kunde komma och bogsera hem den till Henning som ska ta en titt på bilen... Hoppas det inte blir alldeles för dyrt.

Imorgon ska jag cykla in till stan och klippa mig! Är det något jag drar mig för så är det just det. Men imorgon är det alltså dags. Skönt ska det bli. På kvällen är det lite Hampe-planering. Tjohoo det kommer bli riktigt kul tror jag!:)

Kommentarer:
Postat av: karin

Hoppas du mår bättre idag!

Så himla typiskt med bilen din... men då är det tur att Henning finns :)

2008-05-21 @ 08:23:41
Postat av: Eva-maria

Lycka till hos frissan! Jag känner med dej!
Kram!

Postat av: malina

hej malin! hoppas du mår bättre! tänkte bara säga att jag har gett mig ut i bloggvärlden igen. nu finns jag på maliiinaa.blogspot.com kram

2008-05-24 @ 12:23:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits