slarver?

Nu var det det här med packning igen. Åker till norrland idag. Jag har alltid haft lätt, och så även denna gång, att skriva listor på vad jag ska ha med mig men när det kommer till själva packandet så drar jag gärna ut på det tills jag verkligen måste.

Ibland blir jag lite förvånad över mig själv. Jag älskar att göra fint omkring mig. Ändå ser mitt rum alldeles för ofta ut som ett ända hav av kläder och prylar. Det är ju så roligt att plocka fram! Kanske sitter det kvar sen jag var liten. Igår tog jag ner min låda (som brukar stå så fint på min hylla) med pärlor och pyssel och kände mig jätteinspirerad... plockade fram ståltråd, snöre, pärlor.. och sen dök det upp nånting mitt i alltihopa så nu ligger mitt pyssel halvfärdigt och utspritt över golvet. Konstigt nog har jag ändå någon slags ordning mitt i all röra.

I min almanacka kan man få för sig att jag är en väldigt ambitiös person. Vissa dagar står nästan löjligt utförligt vad jag ska göra, t.om. mattider brukar få stå med. Konstigt att man kan vara så pedantisk på vissa områden men annars en riktig slarver!

Kommentarer:
Postat av: Karin

Tack för jättegott kaffe och skorpor hemma hos dig igår!

2008-03-07 @ 09:57:32
Postat av: malin

det var så mysigt att du kom:)

2008-03-07 @ 11:27:52
Postat av: Amélie

Hehe jag känner igen det där..
Kul å hitta hit!=)
Ha så kul upp i norr Malin!Kraam!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits