Kalas i Umeå

Nu har jag just kommit hem från Uppsala! Tåget blev försenat ifrån Uppsala så jag missade tåget i Sala. Så jag fick ta en buss till Västerås där tåget som skulle vidare till Eskilstuna inte gick förrns kl 18!! Men min pappa kom till undsättning i nya bilen :)

Har varit och hälsat på Malina över helgen. Vi började me te och kaka på ett fik när jag kom... satt där i tre timmar!! Tror aldrig jag har fikat så länge:) det var mysigt! Sen gjorde vi lite plockmat som vi åt tillsammans med några av Malinas kompisar innan vi gick på en melodifestivalfest. Gick vidare hem till några andra och sen gick vi hem och sa inte gonatt förns vid tre. Har träffat mycket folk som jag inte kommer ihåg namnen på nu, men det var trevligt.  Imorse var vi på gudstjänst i Domkyrkan. Jättevackert.

I torsdagskväll kom jag hem från Umeå också där det har varit kalas för min moster som fyllde 50. Mycket kaffe och tårta har det blivit. Mycket sitta still. Har pluggat lite på högskoleprovet och läst en bra bok. Tagit det lugnt helt enkelt. Det kanske man behöver ibland också. Roligt att träffa mormor och morfar. Det blir ju inte så ofta eftersom det är så långt.

Ikväll ska jag och Petter åka och titta lite på våran blivande lägenhet:) den kommer att bli jättemysig! Eftersom vi får tillgång till den redan i maj har vi tänkt att vi ska fixa iordning den lite nu fram till sommarn. Har massa inspiration!  Jag och Monica tog lite mått till brudklänningen i fredags och så fick jag hem lite olika tygprover... iiiih det är ju nästan bara 4 månader kvar!!!

 

Kommentarer:
Postat av: Karin

Hej vännen! Du verkar haft det mycket bra på dina utflykter :) Vi kan väl höras om exakt tid för frukost på tisdag, kanske runt 9.00?

Kramen!!!

2008-03-16 @ 18:45:50
Postat av: Simon

Visst är det skönt o se de högre breddgraderna av sverige... jag ska hem nu o se norrland jag med, ska bli super skönt. Visst hade du o petter också pratat om o åka uppåt... ... tyckte att jag hört något sånt.

kram / simon

Postat av: malina

nej, vad segt att du missade tåget i sala...illa...men skönt att du har en snäll pappa! mysigt att ha dig här! kram kram

2008-03-16 @ 22:52:13
Postat av: masja

Hej malin.. hur har du det? saknar dig.. kram

2008-03-19 @ 08:03:17
Postat av: lovisa

hej Malin(:
på fredag kommer jag... aliveconferance kommer bli sååå kul!ha det jätteBra-kram

2008-03-19 @ 19:11:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits