Ett år sedan!



Idag har ett helt år gått sen vi förlovade oss :) Ganska exakt den här tiden, strax före 12 satt vi på klippan i Spanien och hade precis fått på oss våra ringar! Tiden går. Fick frukost på sängen imorse. Sen följde Petter med mig ut och sprang. Blev en lugn morgonjogg. Mysigt. Åkte in till stan för att hämta ut vigselringen som hade kommit, drack te på Waynes och kollade på träningskläder åt mig. Kände att det var på tiden att kosta på sig nånting annat än slitna mysbrallor att träna i. Ikväll har vi ätit godis och chips framför tvn. Jag är proppmätt.

Fin sommarkväll blev det. Hoppas på en bra dag imorgon! Nu är det dags att gå och lägga sig. Ska säga godnatt till Gojan som vi har på besök nu några dagar :) Sov så gott!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

oh vad fint!



tiden går verkligen fort...



tycker om dig!!!



kramar

2008-06-19 @ 08:55:44
Postat av: karin

...meddelandet var från mig :)

2008-06-19 @ 08:59:08
Postat av: Edvin

Oj, tiden går väldigt fort. Snart är det bröllop, jag måste börja öva på låtarna snart tycker jag. Men det kommer bli jättebra tror jag. Coola bilder ni har tagit! Hälsa Petter och Gojan.

Kram

Postat av: Hannah

woooow! vackraste bilderna ever!

2008-06-20 @ 11:22:06
Postat av: lina

tjejen, tack för i går, det var kanonskoj. tycker om er så himlans mycket.

2008-06-21 @ 08:34:48
URL: http://linalidstrom.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits