Vart tog dagen vägen??

Den här dagen har gått så snabbt. Fullt upp ända sen jag gick upp. Passade på att måla brädorna till våran panelvägg imorse/förmiddags när det var fint väder. Hann grundmåla allt innan de ringde från Stadium. De hade lite kris. Slängde i mig lite mat och åkte till Tuna Park.

Jobbade från 14 - 20. När man jobbar till åtta har liksom hela kvällen gått sen när man kommer hem igen vid halv nio. Men jag är nöjd med idag. Kassan gick bra och jag sålde ett par Timberland skor (som jag rekomenderade). Ny blå jobb t-shirt också... ny för mig i alla fall.

Lämnade in mitt fönster, som jag har målat och grejat med, till en glasmästare igår för att sätta i spegelglas. När jag kom hem från jobbet stod det färdigt innanför dörren! Jättefint blev det!! Kommer bli en perfekt hallspegel.

Imorgon ska jag sova länge innan jag och mamma ska cykla till Fiholm slott. Springa en runda ska jag också göra... och äta jordgubbar :) ... och vara med Petter! Är bjudna till Hannah & Simon på kvällen. Blir mysigt.

Men nu ska jag SOVA. Godnatt :)

Kommentarer:
Postat av: lovisa

heeeeej!,kom på att jag måste få din nya adress så jag kan börja skriva till dig igen:)hehe...hoppas du har de jättebra,saknar dig.1000 bamsekram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits