Nu så!

Har inte kunnat logga in på bloggen. Men nu kommer en liten uppdatering! Lägger in några bilder senare.

Jag har fått jobb!:) På Stadium i Tuna Park. Jobbade min tredje dag idag. Lite tufft var det. Började 05:30 och slutade 20:10. Inventering. Men det var roligt och bra. Lärde mig mycket! Nu är jag ledig fram till söndag så jag ska åka med Petter och Anton ner till Kalmar och fira Elinas student! Packa imorgon bitti.

Igår åkte jag och Petter till Örebro. Ibland är det skönt att bara åka iväg. Stockholm kändes för stort så Örebro blev alldeles lagom! Åt lunch med Robin och Hanna, gick på stan och bara mådde bra. Jag har verkligen världens bästa kille!!! 

Nu ska jag sova. Har bara sovit typ 3 timmar i natt så imorgon blir det sovmorgon och sen mysfrukost framför nyhetsmorgon! Jaaaa:) Gonatt och sov så gott!

   

Kommentarer:
Postat av: malina

Åhh grattis till jobbet! du kommer passa perfekt på stadium!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits