Hos familjen Berg!

Började dagen me en springrunda ner till Sundbyholm. Jason Mraz i öronen. Kall frisk luft, sol och vindstilla på vattnet. Helt ensam var jag förutom en vaktmästare som stod och krattade. Guldvärt! Sen har jag jobbat från 12-17. Jobbade över en timme. Petter hämtade mig och vi åkte ut till Helgarö och åt mat. Jätteskönt att vara här med lite folk omkring en! Jag och Monica har fixat lite med brudklänningen. Hon gör ett helt otroligt jobb! Den kommer bli så fin. Snart ska vi äta kvällsfika och sen ska jag nog sova. Det är märkligt vad trött man blir av ett nytt jobb. Men det är roligt att lära sig nya saker. Nu kom Petter in... han har lekt lite med sin kamerablixt ute... Sov så gott!

Kommentarer:
Postat av: lina

hej! vi har de fint. jobbar massor. vi är lediga midsommarafton, har inget planerat. vad ska ni göra? kram

Postat av: Hannah Widholm

Fikar jättegärna någon dag. Kommer hem imorgon, onsdag. Sen har vi ju midsommarafton... händer det nåt?? Simon o Manne blir kvar här några dagar till så jag är alldeles ensam. hörs!! KRAMAR!!!

2008-06-17 @ 16:56:15
URL: http://haw.blogg.se/
Postat av: lovisa

åååå,vet du hur mkt du betyder!!jag blir också jätteglad när jag ser dig, du är typ en av mina solstrålar:) hmmmm.... ingen aning vad jag ska göra i sommar,fast det skulle va kul å träffa dig litte granna också...annars ser jag nog dig på bröllopet.fy vad kul förresten att du fått jobb,du trivs va?!take care/l

2008-06-17 @ 20:52:48
URL: http://l0ollan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits