Du och jag!

   
En riktigt härlig sommardag har det varit idag! Började dagen med att springa en 50 minuters runda på morgonen, ner till Sundbyholm längs vattnet och genom skogen. Lugnt och skönt! Sen åkte jag och Petter in till stan och fixade en skattsedel åt mig och sen åkte vi till en jättefin park i Skogstorp! Åt lunch hemma hos Ardenfors, pratade lite vigsel och gick på en promenad. Efter bara några minuter kändes det som att komma ut på landet. Åkrar, hästhagar och får. Konstaterade att Skogstorp är fint.

Sen åkte vi till Sundbyholm och solade och badade lite. Anton kom och gjorde oss sällskap en liten stund. Ikväll har vi varit lite i lägenheten och tagit en promenad runt stan. Satt på bryggan på Strömsholmen och vicka med fötterna och bara hade det gott. Ikväll ska vi se en film tror jag!

Vi är så bra du och jag :) Bara 2 månader kvar tills det blir vi ännu mer på riktigt!

Kommentarer:
Postat av: karin

Ni är så bra båda två och tillsammans är ni BÄST!!! :)

2008-06-04 @ 07:51:44
Postat av: Hannah Widholm

Jaha! Helt rätt! Ni är SÅ bra. Måste ses igen snart! Massa kramar!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits