Vilodag.

Idag har jag inget jag måste göra, mer än att ta hand om packningen från Hampe. Himlen verkar spricka upp nu så jag tror att jag ska gå en långpromenad runt travbanan. Det är skönt att vara själv ibland. Kan behövas efter en intensiv (och ROLIG) Hampevecka. Har gett massor den här veckan, och fått dubbelt tillbaka. Finns mycket i huvudet nu som måste få sjunka in och landa. Grymt kul har vi haft iaf!

Samtidigt som jag är otroligt glad och tacksam så känns livet ganska hårt och framförallt svårt att förstå ibland. Barn föds, unga gifter sig och gamla dör. Det känns så skönt att få vila i Guds händer och inte behöva förstå allting. Tryggt att tro och luta sig mot evigheten.


Kommentarer:
Postat av: karro

hej malin! härligt att läsa att ni hade det bra:) fika är det verkligen dags för. jag kan nästan när som helst. har semester nu så det är mest lite smågrejer inplanerade bara. kan inte du ringa mig? kraamar:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits