Veckans bästa!

Kan inte sova. Antingen är det bröllopsnerverna, eller så är det bara en irriterande och kliig hals. Hoppas på att honungsvattnet jag dricker nu hjälper lite, för ursh va svårt det var att få i sig.

Veckans bästa:

* Igår åkte jag och Anton wakeboard - lycka! Första riktigt vindstilla kvällen i sommar. Ett sånt ögonblick som man vill spara.

* Middagen ikväll. Jag och mamma hade gjort en jättegod sallad med avocado, kiwi, cashewnötter och ost.. mm! Och så hade vi bakat päron & limekaka. Anton, Kate, Jane, Petter och jag var här hos mamma o pappa och åt. Mysigt.

* Sova i sin egen säng

* Målade klart all panel till fondväggen idag! I helgen ska vi kakla och snickra så att det blir färdigt!

* Bara 4 veckor kvar tills jag och Petter gifter oss den 9 augusti!!! Åh va roligt och spännande det kommer bli.

Kommentarer:
Postat av: Edvin

Snygg kepa Malin! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits