Svettig bilresa!

Igår hade jag och Petter en riktigt jobbig dag! Åkte från Öland i strålande sol efter frukost. Kändes lite trist att veta att man skulle sitta i bilen hela dagen. Men då visste vi inte att vi skulle behöva åka med full värmefläkt hela vägen, annars hade motorn börjat koka. Var det 30 grader utomhus var det säkert 40 i bilen. Hur ofta drar man upp värmen på full effekt när det är så varmt ute?? Hade fönstrena nere hela vägen också så man kunde inte direkt sitta och småprata. Ville man nått fick man skrika, haha. Visste inte om vi skulle skratta eller gråta när vi kom hem igår kväll (vi skrattade).

Nu ska jag ut och springa... sen åka till Stadium. Lång dag. På måndag är jag ledig!!! :)

Kommentarer:
Postat av: Petter

haha.. Den dagen ett liv

2008-07-25 @ 13:44:59
Postat av: Lollo

Jo jag trivs jättebra i skolan, känns som att tiden går så fort när man väl har börjat! Jag bor kvar i Eskilstuna fortfarande så vi lär nog stöta på varann på tåget ibland! hahha den där bilresan lät sådär lagom kul :P Men fusk att va på Öland, är nog två år sen jag va där nu! Kram

2008-07-27 @ 06:03:46
Postat av: julia

Haha! Ni åkte till öland när jag åkte hem :p Vi syns imorrn! Jag har mycket uppdateringar, så ladda upp med en rejäl frukost =) Kram kram

2008-07-27 @ 21:07:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits