Nödvändig shopping

Idag har jag, mamma och Lina varit i Örebro för lite nödvändig shopping. Började i Arboga med att köpa te. Ett rött, ett svart och ett grönt så att jag har ett lager i lägenheten. Nu kan du komma och dricka te hos oss hur mycket du vill Monica :) Köpte kuddar, diskmedel, bestickinredning till köket och matlådor på Ikea i Örebro. Sen åkte vi till stan och köpte present till Petter och fikade på Märtas. Igår köpte jag skolböcker, "Grundläggande folkhälsovetenskap" och "Idrottspsykologi". Den sista ingår egentligen inte i programet men jag tyckte att den verkade intressant och tänkte att den kan vara bra att ha i alla fall.

Ska åka in till lägenheten imorgon och städa har jag tänkt. Nu ska det bli fräsht och sluta lukta sågspån! Ska ta med mig cykeln in till stan så att jag kan cykla till jobbet sen i sommar och förhoppningsvis då och då i höst också. Jag och Petter gjorde klart vigselhäftena och bordsplaceringskartan igår. Skönt när man kan pricka av på listan! Ikväll blir det grillning, löprunda och fixa med gästhäfte. Kanske ett kvällsdopp också.

Ha en skön kväll!

Kommentarer:
Postat av: Maria I

Oj, nu känner jag att jag inte hänger med... Har du köpt böcker? Redan? Hur vet du vilka böcker man ska ha?

2008-07-30 @ 20:06:50
Postat av: Aron

nu är de nära malin, känns pirrit va?

vill inte göra dig besviken men ja läste folkhälsovetenskap precis innan sommaren... hoppas du får en bättre lärare än jag hade :p har läst den där boken med =) när börjar ni? skönt att man själv inte börjar för ens 1:a september :) ha de bäst! ses snart


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits