Mycket

Det har varit lite mycket ett tag. Hela den här veckan har gått i ett. Nu sitter vi i bilen till Öland och ska ha några dagar ledigt innan jag ska jobba igen. Petter råkade backa över kameran när vi skulle köra ut från uppfarten hemma i Ostra. Som tur var så var det bara motljusskyddet och ett minneskort som gick sönder. Puh!!

Har packat badkläder i hopp om lite sol, och träningskläder för att springa på stranden på mornarna. Intervaller med Serena Williams blir det :) Snart ska vi stanna i Norrköping och köpa lite godis.

Förlåt underbara, fina vänner att jag har så lite tid för er!! Vill hinna umgås med er alla snart!:) Kram!!

Kommentarer:
Postat av: karin

Ha det så fint på Öland :)



Vi kan väl höras under veckan, så jag får lite uppdatering om vad som händer där nere. Hihi!



Hälsa familjen Berg och alla jag känner!!!



Puss

2008-07-21 @ 20:35:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits