"The future"

Detta är min favorittavla i heeela världen;) den lilla handen är jag och den stora är Gud! Kanske är en känd bild, jag vet inte? Någon som vet vart man kan få tag på en förstoring? Köpte den förra året med Julia när vi var på konstmuséet med våran klass. Det var en känslosam dag som vi efter att vi varit på konstmuséet ägnade åt djupa samtal och en kopp kaffe... kommer ihåg det... det var så fint.

Tänk va lite man vet om sin framtid egentligen... det är ganska spännande. Den här veckan och förra har jag sökt jobb och kollat upp olika utbildningar jag ska söka! Undrar vad jag gör i höst? Antingen kommer jag in på någon utbildning (och frågan är vilken), eller så gör jag det inte... och då gör jag ju antagligen något annat som jag inte har en aning om just nu. Och vart kommer vi att bo? Hm, lite jobbigt känns det men mest spännande. Tror att det kan bli bra oavsett. Just som dagsläget ser ut så vet jag inte vad jag gör om en vecka. Men det hoppas jag ordnar sig snart... :)

Idag har jag träffat Karin. Hon är helt otroligt bra. Mitt lugn i stormen. Har tränat och varit på ungdomsråd också. Bussen till Kittelfjäll v.8 är typ fullsatt... tror det blir grymt! Ser fram emot en massa bus och skoj. 

Tjingeling... 

Kommentarer:
Postat av: Karin

Jag blir tårögd att läsa vad du skrivit om mig... Om du bara visste hur bra DU är!

2008-01-15 @ 20:05:05
Postat av: julia

Ja, det var en annorlunda dag! :)Hehe, det var så kul när vi insåg att vi hade samma sinnesstämmning under visningen!

2008-01-15 @ 20:10:22
Postat av: elina

år det sant! (: FY VAD GLAD JA BLEV NU! fy va sjukt kul det skulle vara om ni kom upp! då kan vi bästa polers du och jag och bara hitta på massa bus, hihi! spännande.. det är inte långt kvar nu för er... antar att du längtar som en tok, sista tiden brukar vara frustrerande för man önskar tiden kunden gå lite snabbare... för man längtar så!

jag saknar dej ska du veta! går inte en dag utan att jag tänker på dej malin. ständigt i mina böner är både du och petter! jag tycker så mycket om er!

mmm nu börjar tiden för min och samuels äventyr närma sig, den 3 feb åker vi! ska bli så grymt spännande, hah måste erkänna att ja är riktigt nervös men man får ta var dag som den kommer!

puss och kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits