Nytt år!

Var tok trött ikväll när vi kom hem från Idre... en lång och seg bilresa med dåligt före, och inte så mycket sömn under natten. Men nu kan jag inte sova! Hm. Hur som helst så har vi haft några riktigt fina dagar i Idre. Vi var ett gäng som bodde i en kompis stuga. Har åkt skidor, tolkat efter skoter uppe på fjället och sen firat nyår på en restaurang med middag och dans (haha), Petter imponerade & körde ett breaking solo och vi andra försökte hänga på så gott vi kunde;) Nu är det nytt år, 2008... det blir ett spännande år!

Julen är över också. Mat och godis i mängder och familjemys. Vi tog en promenad ner på isen på julafton efter frukosten... den var jättefin (även om man inte kunde gå så lång ut), som en tjock glasskiva. Sen fikade vi & åt julmat, kollade på Kalle Anka, spelade spel och öppnade julklappar!

Imorgon börjar mitt "nya liv" hehe... nu ska jag bli nyttig. Men nu ska jag försöka sova igen... Ska lägga upp lite bilder från jul & nyår sen.. kanske imorgon. Gonatt!

Kommentarer:
Postat av: masja

haha ja semlan.. nee fyy vad kul det var o så där sjukt pinsamt. mehe men då har du inte hört min bussgrej :O.. eller har ja berättat den?

du det blir kittelfjäll för mig iår, har anmält mig nu! ^^ kram

2008-01-03 @ 11:51:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits