morgonen då inget gick bra

PUH! den här morgonen har inget gått bra... grrrrrrr... vaknade av en jobbig dröm, åt frukost som smakade bränt (ja, till och med hallonen), bilen startade inte och luktade konstigt, jobbigt telefonsamtal...osv... resultatet av den här morgonen är att mitt rum är helt upp o nedvänt och jag svettas av irritation haha! ibland är man för trött för att bara ta allt med ett leende.

meeen snart kommer min dag att bli betydligt bättre... lunch med julia kl. 13 och sen träning! HÄRLIGT...

Kommentarer:
Postat av: lovisa widholmare

åhh,min frukost va inte heller såå lyckad....en jobbarkompis tyckte att min gröt såg värsta äcklig ut,ja ba NEEEEeee,känner mig som värsta sämsta kocken!hehe,va kul d såg ut i idre,hade du en bra jul?ha d bäst/kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits