låångsamt

Långsam dag idag. Vill jobba. Hoppas att de snart behöver vikarie:) Dags att anmäla sig till högskoleprovet också... lika bra att göra det trots att det inte brukar gå så bra första gången av det man har hört. Sen ska jag skicka in ansökan till olika utbildningar jag är intresserad av. Det blir spännande och jag ser fram emot att komma igång med nånting på riktigt... om jag kommer in.

Lyssnar på Jack Johnson - better together, live versionen på youtube! Min favorit låt. Snyggt med munspel. Tänker på sommar, barfota, och grässtrå i munnen. Längtar efter sommar! Eller snö. Inte det vi har nu, regn och några plusgrader. Tog en långpromenad idag. Lera och geggamojja i skogen. Mina gympaskor är inte vita längre.

Igår åt jag frukost hos Karin. Det var verkligen skönt att träffas och prata en massa... det betyder så mycket! Sen träffade jag mamma och fixade lite grejer, tränade och åkte hem... ringde lite samtal.. Jag hoppas att dom hör av sig från Stens choklad också, jag skulle bli en utmärkt godisförsäljare :)

Snart blir det middag, och träna! Ha en fin kväll.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits