Fredagmorgon

Burr va kallt det är idag! Vaknade tidigt imorse vilket jag tror var bra så att man kommer igång lite. Tog med mig mitt tecke ner till soffan och åt frukost där framför Nyhetsmorgon... pappa hade tänt en brasa också så det var lite extra mysigt! Det är verkligen något jag uppskattar i det här huset, öppna spisen som sprakar och värmer. Gick och la mig en stund till och har nyss gått up för andra gången.. hehe... fast jag somnade aldrig. Ska snart åka in till stan och hämta upp Petter, sen ska vi träna.

I eftermiddag ska jag träffa Karro och äta lunch hade jag tänkt. Vi var så duktiga i förrgår och lagade mat åt 50 st hungriga teamare. Stinker fortfarande lök om fingrarna och på kläderna!! Men jag tycker att vi lyckades ganska bra med vårat storkok.
 
Sen ska jag träffa Hannah & Lillit på Sylvia. Det ska bli så mysigt!! Var alldeles för länge sen. Det börjar bli dags att anmäla sig till dansen för den här terminen också... hmm... kanske bara blir hiphop i vår för min del.

Ikväll ska jag och Petter laga mat på Helgarö.. vi får se vad det blir... hoppas det blir gott!
Trevlig helg!! :)

Kommentarer:
Postat av: Karin

Vad mysig morgon du har haft! Själv vaknade jag helt svettig av en mardröm, men som tur är, var den inte sann :) Hälsa Karro så mycket idag och ha det jättemysigt! Älskar dej

2008-01-11 @ 09:58:29
Postat av: julia

Vad härligt med massa fika och matlagning :D Ha en kanonhelg!

2008-01-12 @ 16:06:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits