Vårkänslor

Nästan så här glad blev jag imorse när jag tittade ut genom mitt lilla fönster ovanför sängen och det var strålande sol ute! Vår! Sen tänkte jag efter lite, och det är ju inte ens mars!! Galet! Jaja, oavsett om man borde längta efter vinter och snö fortfarande så vill jag faktiskt tänka lite på sommaren :) eller i alla fall våren...

Drack te på bron (trappen för er som envisas) i solen innan jag åkte på spinning! Puh det var jobbigt. Alla tanter hurtade på och jag fick kämpa. Tur att cykeln står still, annars hade jag kommit sist :)

Storstädning av huset och röja undan grenar från tomten är mitt uppdrag imorgon. Ska försöka hinna hjälpa Petter att städa ur sin lägenhet också. Anton & Kate ska få ha det som krypin medan de väntar på sin nya lägenhet. Annars ska jag ta det lugnt och försöka vila kroppen lite imorgon... fredagsmys framför tv:n kanske.

På lördag ska jag, mamma och Lina till Stockholm! Ska bli jättemysigt... har aldrig varit vi tre i Sthlm samtidigt förut. Nu ska jag sova... Sov gott!

Kommentarer:
Postat av: Elina

Det är faktiskt nästan riktig vår nu =)
Väntar bara på lite mer värme!
min blogg: elinao.blogg.se
KRAM

2008-02-29 @ 19:30:49
Postat av: Karin

Saknar dig min vän!

Ha en jättetrevlig dag i Sthlm i morgon så tycker jag att vi får höras i helgen.

Puss på kinden!

2008-02-29 @ 21:07:40
Postat av: Lina

hej :) jodå, de är rätt okej. bättre idag. åker till trysil på tisdag, så denna veckan blir det tajt, men jag vill GÄRNA fika så snart det går! längtar efter o få prata lite. kram på dej vännen


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits