Kittelfjäll 08

Har haft en toppenvecka i Kittelfjäll för, vad kan det va, åttonde året i rad!? Lite blåsigt har det varit men annars är jag helnöjd! Är lite seg så här dagen efter hemfärd. Sov sju timmar igår under dagen. Åt frukost, sov, åt lunch, sov och åkte på avslutningsfest... sen sov jag ännu mer! Skumt. Man tappar tidsperspektivet lite. Men nu har jag iaf kommit fram till att det är söndag (efter en stunds funderande) och jag ska snart ge mig ut i skogen och springa lite hade jag tänkt... och sen packa upp. Något man gärna skjuter på.

Ska lägga upp lite bilder från Kittelfjäll när jag fått dom av Petter. Jag glömde minneskortet till min kamera hemma i datorn, så det blev inte jättemycket bilder, men några! Fick låna Petters kamera och känna mig lite som en fotograf för en dag:)

Tack för en kanonbra vecka!!

        

Kommentarer:
Postat av: Lia Florenz

bra att du har haft en bra vcka :D

Postat av: edvin

hej malin! visst hade vi en kanonvecka. Vad kul att du tyckte vi var bra i kittelfjäll. Det var jätteskoj att sjunga lead me on. Det blev värsta hiten efter några gånger. Ha det så bra.. KRAM

2008-02-24 @ 15:57:38
URL: http://edvinberg.blogg.se
Postat av: Anonym

tack malin

2008-02-24 @ 21:32:15
Postat av: karin

Härliga bilder!!! Nu längtar jag till snön som vi inte har fått uppleva mycket i E-tuna denna vinter. Puss : )

2008-02-25 @ 16:33:00
Postat av: lovisa

haha,snyggingen(:
va kul d verka va i kittel, hur e d me dig?
i påsk blir d alive conferance eller va d heter....då kanske vi syns igen/kraM,miss you

2008-02-26 @ 22:17:04
URL: http://l0ollan.blogg.se
Postat av: Elina

Jag vill också åka :/
är avis...
PS: nu har jag också skaffat mig en blogg, man vill ju inte sticka ut liksom

2008-02-27 @ 19:23:16
Postat av: malin

Elina! vad har du för adress?:) kram!!

2008-02-27 @ 22:07:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits