Helt slut

Det är så underbart med helgmorgon! Har varit vaken sen halv åtta men sitter fortfarande i pjamas. Ikväll åker vi till Kittelfjäll så jag ska försöka (eller jag måste) packa allt idag. Ser inte jättemycket fram emot att sitta i bussen i natt men längtar desto mer till allt annat när vi kommit fram :) Har tänkt att jag ska ta en ganska lugn vecka... åka skidor, dricka choklad i backen, basta, läsa och inte lägga mig för sent... hehe jag är lite tråkig men det vore verkligen så sköönt att SOVA.
 
Är sjukt trött efter den här veckan. Träningsverk i nästan varenda muskel i min kropp. Har varit kullare, sprungit staffet, plockat fram redskap och varit mer eller mindre aktiv på alla lektioner jag haft. Igårkväll gjorde jag och pappa pizza och kollade på film. Jag somnade vid elva och kunde sova till halv åtta imorse. Åtta och en halv timme är godkänt.

Tack Lina & Aron för en jättemysig kväll i torsdags!! Ska ta en promenad nu innan jag sätter igång med packningen... ha det toppen!!


Kommentarer:
Postat av: Simon Widholm

Hej malin! va roligt att du fått jobb, hade inte hört något om de innan... är det mycket jobb? måste vara skit kul o jobba som idrottslärare.

Är du o petter i kittelfjäll nu? jag är super avis på alla som får åka skidor nu... har knappt åkt någonting iår.

kram Simon

Postat av: masja

Tack för en härliga vecka.. jag tycker så mycket om dig malin.. bara så att du vet det..

2008-02-23 @ 08:43:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits