Hemtentaplugg

Mysig kväll igår tillsammans med Hannah, Simon, Manne, Elina & Samuel. Åt tomtegröt och spelade Orangino hela kvällen! Blev många roliga diskussioner... man lär känna både sig själv och andra lite bättre!:)

Eftersom jag inte satte igång med tentan igår måste jag göra det idag... begreppen hållbar utveckling, ekologiska fotavtryck, ppp-principen och "Fair Trade" ska redas ut. Målet idag får nog bli att läsa in sig lite mer i ämnet och lägga upp nått slags schema på hur jag ska få nånting gjort. Petter är inte hemma så jag ska åka ut till Ostra och sitta där och jobba, kan vara skönt att ha nån att bolla lite tankar med.

Ska ge mig ut och springa en runda runt Sundbyholm också har jag tänkt... det var så länge sen jag sprang där ute nu. Behöver lite frisk luft i lungorna och se nånting annat än stan...  har ju precis läst om i skolan hur viktigt det är för hälsan med just miljö - och naturupplevelser ;) mm.

Ikväll ska vi på julfest på Alive.. tjoho :) God jul!

Kommentarer:
Postat av: malina

intressant med hållbar utveckling! duu, jag är i tuna nu! ska vi ses? kraam

2008-12-23 @ 00:08:50
Postat av: Anonym

2008-12-23 @ 16:10:03
Postat av: Malin

Jaa det vore jättekul! Hur länge stannar du? En fika på lördag kanske?:) Får höras! Kram!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits