Vilodag

God morgon!

Igår blev vi klara med grupparbetet om kulturell jämlikhet!! Efter ett träningspass på Forever och lite lunch la jag mig i sängen och "vilade" en stund. Sov i tre timmar tills Petter kom hem från jobbet. Skönt!!

Åt sallad på Phoenix (ingen höjdare) och bowlade med klassen på kvällen! Jag kom sist. Haha, ingen överraskning! Roligt att umgås lite med klassen utanför skolan!

Jag och Petter bestämde oss för att ta lite sovmorgon idag, ända till nio sov vi. Trots att jag borde ha tagit igen en massa förlorad sömn nu känner jag mig ändå inte pigg. Kanske kommer igång när sen när jag kommer ut och får lite frisk luft! En promenad kanske vore bra.

Idag är mitt ända måste att förbereda mig inför redovisningen imorgon. En riktig vilodag. Ska gå ner på stan och köpa de sista julklapparna jag har kvar och fixa med lite småsaker :) sen ska jag träna lite på Friskis... lyx att kunna variera.

Ha en bra dag!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits