Hemmakväll

Den här morgonen började inte riktigt som den skulle. Vaknade med huvudvärk i en iskall lägenhet för att jag glömde stänga fönstret igår när jag skulle vädra. Sen spillde jag fil över köksgolvet och kokade äcklig bovetegröt (havregrynen var slut) som jag fick slänga... blev fruktsallad till frukost istället, det var ett + i alla fall. Riktigt gott :)

Har haft huvudvärk i en vecka och tänkt att det är spänningshuvudvärk som kanske går över när jag tränar. Nu har jag tränat och tränat... men inte blivit av med huvudvärken! Blir ingen träning ikväll, för att inte väcka liv i någon förkylning. Dricker mitt nya supergoda gröna te och tittar på Bonden istället.

Bra föreläsning idag om jämlikhet och jämställdhet. Ska ta och renskriva lite på datorn och försöka strukturera upp det hela lite. Har en massa anteckningar som kanske skulle vara bra att renskriva egentligen... kvällens projekt :) 

Ska bowla och äta middag med klassen på tisdag som en liten julavslutning. Diskussionerna om matställe har gått från Grappa till American pizza till Corner... typ.. haha! Äh... det är sällskapet som räknas! Sparar man dessutom några kronor är jag bara glad :)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits