Nytt nytt nytt

Både jag och Petter hade svårt att sova i natt. Är helt slut i huvudet idag.

Dagen igår började på Bolinder där vi åt (gratis) frukost :) mysigt! Sen hämtade mamma och pappa upp mig och åkte hem till Lina i Örebro på lite fika. Gick på julmarknad, åt middag och shoppade på Ikea. 

Nu har vi äntligen fått lite ljust här i lägenheten!! Vi bytte ut lampan som satt mitt i rummet, som man inte såg någon skillnad på om den var tänd eller släckt, mot en lampa med 5 st spots. Härligt! Bytte också ut vårt nötta och lite trasiga porslin mot nytt och fräscht. Ny matta också... och nya glas :) 

Idag är jag "ledig". Ska sitta en stund och plugga, men först ska jag ner på stan och fixa en julklapp :) Tänk, bara två veckor kvar till jul!!! Måste se till att få tag på Grinchen på dvd... ingen jul utan Grinchen :)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits