Jaaa

Jaaa... jag klarade tentan!!! 75p av 78 möjliga! :D Nu slipper jag vara nervös och kan släppa det! Ska bli så skönt att bli klar med det här grupparbetet vi jobbar med nu och sätta tänderna i hemtentan... fick böckerna idag! 

Det här är en mycket bra dag. Sovmorgon till halv åtta imorse. Har varit ute och sprungit, ätit lunch och druckit kaffe med Anton och Petter. Ska snart iväg och köra Muskel step (har aldrig kört det förut.. ser framför mig hur musklerna dansar utanpå kroppen hehe, blir kul). Ikväll ska vi till Raw och äta gratis tacos och sen ska jag och Petter öva inför lovsången på lördag... 

Nej, nu måste jag packa träningsväskan... Trevlig kväll!

Kommentarer:
Postat av: Monica Berg

Hej Malin! Och grattis till den fina poängen till tentan. Nu är du verkligen värd vila.

Vilken bra önskelista du har skrivit. Tror du att Petter kan skriva en lika bra, eller kan du hjälpa honom? Till mig sa han att han önskade sig ingenting, men nånting behöver han väl.



Kram Monica

2008-12-11 @ 17:49:29
Postat av: Karin

Hurra hurra hurra vad du är bra!!! Måste kännas jätteskönt att lägga tentan bakom sig :) Grattis ännu en gång. Stor kram!!! K

2008-12-11 @ 18:27:20
Postat av: Maria

OJ vad skönt! Och vad duktig du är, så gott som full pott ju!!! Själv väntar jag nyfiket till på tisdag med att se resultat :-o

Trevlig helg!!!

Postat av: Malina

Bra gjort malin!!!

2008-12-12 @ 23:40:17
Postat av: Hannah

GRATTIS! Så skönt! Är du klar innan jul nu då? Du skulle lämna in hemtenta efter nyår va? Jag har ju min anatomi kvar så det blir två tentor i januari... skyll sig själv...

Hinner vi ses på en fika innan jul?? skulle va mysigt.

kramar

2008-12-13 @ 23:38:36
URL: http://haw.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits