Åre

Första dagen i Åre börjar lida mot sitt slut. Det har varit lite hårt i backen så vi är glada över våra nya skidor :) bytte till mina gamla en stund på eftermiddagen men det fladdrade så mkt att jag efter bara något åk åkte in och bytte igen! Imorgon ska vi åka kvällsåkning. Vi har varit lite rastlösa ikväll. Har varit runt på hotellet och letat efter en kortlek men inte hittat någon, så vi fick spela lite Orangino istället. Var en stund inne i Åre också och gick i affärer. Hittade en jättesnygg nikitaklänning som jag vill ha!! Trots att vi har haft mkt tid över till att slappa har jag inte suttit en sekund med mitt skolarbete. Nej... ska ta och rita en modell i illustrator nu över hur transporter påverkar hälsan... 

   

Kommentarer:
Postat av: karin

Vad mysigt det ser ut!!!



En liten halsning fran Bosnien, dar allt ar bara bra:)



Saknar er forstass!!!



Puss

2008-12-30 @ 11:54:32
Postat av: Maria

Låter som att ni har det rätt skönt! Rastlöshet tycker jag bara är ett tecken på att man inte är van att vara ledig...

Men du den där modellen... jag fattade ingenting... har inte riktigt börjat med min tenta ännu :-0. Jag ville ha lov först. Efter nyår så! :-)

Gott nytt år på er!

2008-12-31 @ 10:14:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits