Skolstart imorgon!

Sista jobbdagen idag innan skolstarten imorgon! Har längtat efter den här dagen hela veckan men när jag slutade och cyklade hem från Tuna Park kändes det lite tråkigt på nått sett... Men nu kommer jag att jobba 1 helg i månaden och rycka in lite extra när det behövs.. Tror att det blir alldeles lagom! Provade ut löparskor (Asics) idag under rasten som jag ska gå tillbaka och köpa på tisdag! Perfekt! Sen blir det ett till par i höst från Löplabbet.

Imorgon börjar jag skolan. Jag och Maria ska göra sällskap dit... skönt att inte vara ensam och virra runt första dagen! Första skoldagen brukar alltid vara lite pirrig och nervös. När jag kommer hem ska jag köpa böckerna som jag har kvar, sen ska vi ut till Ostra och grilla med mamma & pappa, Anton & Kate och Lina och hennes kompisar från Canada. Hoppas på lika fint väder som idag!

Pappa och Petter satte upp hyllan över tv:n här hemma igår! Kanonsnyggt blev det! Perfekt med lite extra förvaringsyta. Fixade lite med belysningen också så att det inte skulle kännas så mörkt och lummigt. Spots är bäst.

Nu ska jag bara slappa i soffan resten av kvällen & ladda inför nästa vecka. Trevlig kväll!

Kommentarer:
Postat av: lina

hej! hur gick fösta dan? hade min första dag idag, mest info.. tråkigt värre ;) i morron är de första träffen med bara socionomerna, blir mer spännande. ska du vara med på insparkslekarna o sånt? tror jag håller mej borta från det även denna gång. brukar flöda alkohol. hoho. saknar dej vännen. kramas

Postat av: Hannah

Skönt att ha dig med upp till Västerås idag! TACK! Så jobbigt att vara ensam om alla upplevelser. Kan kanske byta schema sen o se när vi kan åka ihop. Blir lite tillsammanstid på tåget så... Måste ses o fika någon dag oxo... eller luncha på skolan kanske =) Tycker om dig massa! kram kram

2008-08-25 @ 20:45:49
URL: http://haw.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits