Plugg...

Har precis tagit mig igenom 29 sidor ur "Forskningsmetodikens grunder - att planera, genomföra och rapportera en undersökning". Det är bara att vänja sig vid att läsa helt enkelt. Blir nytt. Just nu är det en massa begrepp och ord jag inte förstår men jag hoppas på lite mer klarhet imorgon på föreläsningen! Föreläsningen idag kändes intressant. Hoppas att jag ska klara av allt plugg bara! Fortfarande 2 böcker jag inte fått tag på. Hoppas att dom finns på Akademibokhandeln i Västerås.

Vi är en liten klass på bara 21 stycken varav typ 3 är killar. Känns skönt att inte ha så många att lära känna och pressen på att vara med på alla rookie grejer minskar! Ska försöka koncentrera mig på uppgifterna istället. Känns som att man hinner prata och lära känna de flesta ändå eftersom vi är så få!

Imorgonkväll ska jag hem till mamma och baka. Ska göra en stor sats och frysa in så att det räcker länge! Testa nya assistenten från mormor & morfar ska jag göra också :) Ska få våran första uppgift imorgon... en artikelgranskning på engelska. Ska försöka göra klart den så snabbt som möjligt! Hej o hå. Hoppas att jag klarar det här.

Kommentarer:
Postat av: Lina

ja, man blir verkligen heelt slut. hade första riktiga dagen med klassen idag, hittade ett tjejgäng som verkar helt ok, så de känns gött. vi är 60 pers, så de krävs en god social förmåga att lära känna alla ;) själva kursen börjar först på måndag, så jag är ledig några dagar nu, skönt. hälsa pettermannen :)

2008-08-26 @ 22:49:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits