Kan inte sova!



Borde verkligen sova egentligen! Är trött men samtidigt klarvaken. Känner mig för första gången på väldigt länge väldigt ensam! Alltså jobbigt ensam. Petter är i Mullsjö och fotar skolklasser och kommer hem på fredagkväll. Lång dag på jobbet imorgon med mycket att göra... så jag hoppas att jag kan somna nästa gång jag länger mig på kudden! Idag när jag gick på lunch stod det en stor blomma på bordet från personalen på Stadium som ett grattis till bröllopet.. tack snälla ni!

Har varit hemma hos mamma o pappa en sväng, skrivit ut lite papper inför skolstarten på måndag och ätit kvällsfika! Och nu har jag försökt sova men inte lyckats... känner mig så liten och ensam! Antar att det tar ett tag att vänja sig vid att vara själv...

Hoppas att dagen imorgon går snabbt! Godnatt och sov gott...

Kommentarer:
Postat av: Din Man!

Hejjj älskling.. har väldigt tråkigt här nere... Snart kommer jag hem, =/ eller inte...



Tänker på diiigg!



bye bajs puss kram

2008-08-20 @ 11:59:40
Postat av: Karin

Ibland är det bara så att man känner precis som du säger ensam; men då får du påminna dig själv om alla vänner som finns runt omkring dig och jag är en stolt sådan :)



Kom ihåg det!!!

2008-08-20 @ 14:12:42
Postat av: Lina

saknar dej! hoppas du har de bra där uppe. du får gärna skicka lite bilder på lägenheten, hann ju aldrig se den, och aron säger att den är jättesnygg :) vet att de är jobbigt o vara ensam, svårt när man har olika jobbtider. vilken dag börjar skolan? känns de bra fortfarande? här är de nervöst värre... hoppas vi kan ses snart! tänker på dej. kramkram

2008-08-20 @ 14:23:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits